best gay dating site in usa Wettkönig

online marriage counselling chat chat n date online indonesia 16.06.2013, 22:04 Uhr
doctor online chat uk ask a doctor free online chat uk 100 free asian dating sites usa free dating site in usa no credit card required Threadersteller chat online with christian counselors free online chat with doctor for depression counseling free 8451 Beiträge
Reg. seit: 30.06.2008

habe ich die entsprechende news verpasst oder gibt es dazu einfach nur keine info?
free online dating indianapolis
reviews of online dating sites 2013 100 free asian dating sites 16.06.2013, 22:07 Uhr
top 10 online dating sites free 100 percent free asian dating sites google chat application for windows 7 best indian online dating websites latest free gay dating sites 2177 Beiträge
Reg. seit: 05.06.2005
Weitere Infos gibt's morgen.
chat with psychic readings for free
relationship advice online chat uk 100 free online gay dating sites 16.06.2013, 22:27 Uhr
online relationship help chat singles online chat sites free online gay dating sites in usa best free dating sites for older adults Threadersteller best free dating websites for young adults 100 free dating site for single parents 8451 Beiträge
Reg. seit: 30.06.2008
oki doki o/
top rated dating sites australia
online dating in india free top free online gay dating sites 22.06.2013, 13:22 Uhr
free dating chat in usa free dating site chat room usa free online dating chat no credit card completely free gay dating website totally free gay dating sites uk 1169 Beiträge
Reg. seit: 15.07.2008
zum Wettkönig update wär ein update im Matchticker noch passend:

- gewonnene Wetten dezent grün unterlegen in der Tickerzeile
- verlorene Wetten dezent rot
- wenn man nicht gewettet hat bleibts eben standard

oder anders markieren, damit man schnell sehen kann bei welchen Wetten man erfolgreich war
online dating in america
online anime dating simulation games totally free online dating no credit card 22.06.2013, 17:19 Uhr
online anime dating sim game 100 percent free usa dating sites free online dating no credit cards required 100 free usa dating sites 100 free us online dating sites 1323 Beiträge
Reg. seit: 07.07.2005
Kann man hier sehen:

3d chat spiele online
100 free usa online dating site
best free online dating sites india completely free online dating sites uk 22.06.2013, 19:56 Uhr
free online career counselling chat in india online gay dating sites in usa absolutely free online dating sites uk online dating site without registration india online career counselling chat in india 1169 Beiträge
3d social chat games matz0r:
Kann man hier sehen:

sweden dating sites in english

wie meinst du? ich sehe da nur ergebnisse in textform

habs mal visualisiert eben was ich meinte:

grün = wette gewonnen
rot = wette verloren
3d social chat game bearbeitet von Berniemaus am 22.06.2013, 19:56
online dating chat kostenlos free music chat rooms no registration 02.07.2013, 10:40 Uhr
free dating chat site india free dating chat site canada online dating site in india free chat free chat room no registration free chat room no registration online 1169 Beiträge
vorschlag abgelehnt i guess?
free singles dating sites south africa
free singles dating websites 100 percent free american dating sites 02.07.2013, 10:50 Uhr
free black singles dating sites free singles dating sites no credit card online dating sites india free australian online dating sites indian dating sites totally free 2177 Beiträge
Viel zu bunt für readmore.de :-X
free dating chat rooms ireland
free dating chat rooms online online dating websites indian 03.07.2013, 22:38 Uhr
free dating chat rooms no registration free christian chat counselling online free online dating site indian online gay dating sites online gay dating sites philippines 9984 Beiträge
Reg. seit: 28.09.2012
da mein kommentar unter der genuine online dating sites in india relativ spät kam und deswegen etwas untergegangen ist, das ganze nochmal hier.

die one_shot-formel besagt ja:
top sites for free online dating ln(anzahl tipps)*quote

damit falsche tipps nicht die punkzahl erhöhen, könnte man die falschen tipps aus der formel streichen:
chat with physics online ln(anzahl free online dating sites for nerds richtige tipps)*quote

und da es momentan am effektivsten ist, stumpf auf 90-100% quoten zu wetten, wäre es sinnvoll, "mutige" tipps durch einen dritten faktor zu belohnen.
completely free dating sites uk review ln(anzahl richtige tipps)*quotefree dating website uk reviews *log(110-[risiko der tipps])

dabei ist das risiko definiert durch den mittelwert der quoten, auf die man gewettet hat.
so würden diejenigen, die immer auf 100% quoten tippen, als dritten faktor eine 1,0 bekommen, für 50% quoten gäbe es eine 1,8 und für 10% quoten eine 2,0.
free single parent dating uk
single parent dating website uk 100 free online dating in usa 03.07.2013, 23:05 Uhr
online dating statistics usa online dating in usa that free online live chat dating sites top ten international dating site top rated international dating sites 2177 Beiträge
Problem dabei sind die Leute, die zu erst einen Tipp abgeben. Für den ersten ist die Quote also 0% 0% 0% und auch für die ersten 10-15 mag die Quote ggf ganz anders ausfallen als für die, die später tippen.

Die Anpassung mit der Anzahl richtiger Tipps könnte man für August eins Auge fassen.
free dating sites quebec
best free dating sites uk 2015 online live date chat 04.07.2013, 00:54 Uhr
free online dating sites without any registration chat with psychologist free online dating instant messenger free dating sites odessa ukraine best free dating sites ukraine 9984 Beiträge
Reg. seit: 28.09.2012
würde ganz einfach die quote nehmen, wenn das match auf live gesetzt wurde. das ist für alle fair. sonst hast du recht, dann hätte immer der mit dem ersten tipp die arschkarte gezogen!
totally free dating sites ukraine
free dating websites ukraine 100 free uk asian dating sites 04.07.2013, 10:00 Uhr
hiv dating website in south africa free hiv positive dating sites in south africa 100 free uk online dating site online dating sites united states top free online dating sites in usa 2177 Beiträge
Aber dann ist es ja nicht zwangsläufig ein Risikotipp. Und am Ende kommt es ja auch immer drauf an, wann man tippt. Ich denke dieser Faktor wäre am Ende für einige User sehr unfair.
free online dating india
best online dating chat sites 100 free uk cougar dating sites 17.07.2013, 16:36 Uhr
best free online dating apps for iphone best online dating apps 100 free uk dating sites 2013 free chatroom philippines online chat room online free indonesia 4234 Beiträge
Reg. seit: 13.01.2012
wie schaut es eig aus für spät einsteiger, gibt es jetzt noch die möglichkeit zu gewinnen?
chat room online free india
free singles no registration online dating sites in canada 18.07.2013, 01:26 Uhr
free dating site no registration required asian dating sites australia best free online dating sites in canada free asian australian dating sites top free gay dating sites uk 4234 Beiträge
Reg. seit: 13.01.2012
push
top 100 dating site in us
free asian dating sites us new tamil chennai chat rooms 18.07.2013, 10:49 Uhr
best online dating website for marriage free online dating ottawa ontario 100 percent free europe dating sites free online dating sudbury ontario free online ontario dating sites 2177 Beiträge
Im Grunde schon, wenn deine Quote überragend ist.
free dating site uk london
free dating sites london 100 free eastern european dating site 21.07.2013, 13:41 Uhr
flash chat room in india best gay dating sites in south africa 100 totally free european dating sites free online dating apps 2014 top free dating apps 2014 23 Beiträge
Reg. seit: 26.06.2011
ich finde eigtl. alles soweit ganz gut - was mich als eizigstes am wettsystem an sich stört.. ist, dass man sein abgegebenen Tipp nicht ändern kann.... ich hab jetzt, aus welchen gründen auch immer, 6 spiele untereiner auf draw getippt obwohl ich diese 6 per klick auf vs. genauer anschauen wollte -.- merkte es dann nur, als ich mich wunderte, weil ich 6 tabs mit der übersicht der offenen wetten auf hatte :-(
free dating uk reviews
best american online dating sites free online medical advice live chat uk 23.07.2013, 10:35 Uhr
top american online dating sites american online dating sites best online dating site uk free american online dating site free best african american online dating sites 1323 Beiträge
Reg. seit: 07.07.2005
Auf welcher Seite soll der "vs" Link auf unentschieden tippen? Auf der Startseite im Matchticker ist ganz normal das Spiel verlinkt?
100 free online dating sites no credit card needed
free gay online dating sites free online relationship counselling chat 24.07.2013, 22:30 Uhr
free christian dating sites in ontario canada free dating sites hamilton ontario canada free online relationship advice chat free online mobile dating south africa free gay dating sites scotland 23 Beiträge
Reg. seit: 26.06.2011
es geht dabei nicht um einen fehler des systems... eher um ein "brainlag" meinerseits =)

free dating sites in usa and canada without payment duKE:
....obwohl ich diese 6 per klick auf vs. genauer anschauen dating site templates wordpress indian free dating sites without paying wollte -.- ....

stattdessen aber auf den "tippbutton" klickte

Für mich fehlt halt nur eine Möglichkeit, dass man z.b. ab der abgabe seines Tipps, sagen wir ~5 min zeit hat, falls nötig seinen Tipp zu ändern...
best 100 free dating site in usa bearbeitet von duKE am 25.07.2013, 13:52
top 10 free dating sites in us best online dating germany 25.07.2013, 16:54 Uhr
free online dating site in usa without payment free dating sites for interracial couples best paid online dating sites in india html templates for dating sites indian dating sites usa free 114 Beiträge
Reg. seit: 09.10.2010
most popular usa dating sites matz0r:
Auf welcher Seite soll der "vs" Link auf unentschieden tippen? Auf der Startseite im Matchticker ist ganz normal das Spiel verlinkt?

Wenn man auf der Wettkönig Seite auf Offene Wetten klickt, sind der vs. Link und der Draw-Link ziemlich nah aneinander. Vllt meint er das :)
biggest us dating site
best free hookup dating sites canada 100 free dating sites 2014 02.12.2014, 20:08 Uhr
best free dating sites canada 2016 best free site for online dating free anime rpg dating games online free dating sites in us and canada gay online dating sites south africa 0 Beiträge
Hab erst letzen Monat mit dem Tippen angefangen und hab 0 Ahnung davon. Und hätte deswegen ein paar Fragen, da ich plane diesen monat killerpixel vom thron zu stoßen.

Wie ist die aktuelle Formel für die Punkte?
Wann genau werden die Punkte addiert? Gibs da ne genaue Uhrzeit?

Edit:
ok "ln(anzahl tipps) * quote" stimmt noch.
Folgefrage: Wäre es da nich mal Zeit für ein Update?
gay online dating sites canada bearbeitet von CharlieWilson am 02.12.2014, 20:17
sind frauen und männer in deutschland gleichberechtigt 100 free dating germany 02.12.2014, 20:17 Uhr
lebenserwartung männer frauen in deutschland frauen männer bevölkerung deutschland free chat dating sites online best online dating in us top 10 international dating website 61651 Beiträge
Reg. seit: 30.09.2006
Glaub morgens um 08:00 oder so sind die Tipps aktualisiert
online dating sites in south africa
top 10 best dating sites in south africa free singles dating sites in usa 02.12.2014, 21:55 Uhr
free dating site wordpress theme message templates for dating sites gratis dating chat seite free templates for dating site website for online dating 0 Beiträge
rm verwendet nach wie vor die one sh0t formel, google es.
best online dating sites india free
free gay internet dating sites 100 percent free dating site in europe 04.12.2014, 16:23 Uhr
free dating chat sites australia top 10 best european dating sites online dating sites reviews 2013 best free online dating app uk free online gay dating in india 4342 Beiträge
Reg. seit: 05.07.2006
Könnte man noch eine Funktion hinzufügen, um Matches die man nicht tippen will in der "Offene Wetten"-Ansicht und bei der Waage auszublenden? Wäre sick!
online dating websites in europe
free online dating in durban south africa best online dating sites uk 2012 09.12.2014, 09:57 Uhr
free online interracial dating in south africa free asian dating sites reviews online dating sites reviews 2014 free asian dating sites melbourne reputable online dating sites south africa 8451 Beiträge
Reg. seit: 17.07.2005
Vllt wurde es schonmal vorgeschlagen, aber ich fände es ne gute Überlegung die Quote bei Spielen erst einzublenden, wenn das Spiel live ist. Aktuell kann man oft halt auch Spiele tippen, von denen man keine Ahnung hat und man wird vor allem dafür belohnt viel online zu sein und oft nachzuschauen ob neue Spiele drin sind. Das wäre auch weiterhin der Fall, aber eine gewisse Expertise wäre dann noch nützlicher.
free dating websites uk review
free chat sites for singles in south africa online dating sites in us 09.12.2014, 10:09 Uhr
indian online dating sites uk top indian dating sites uk free online chat love psychic indian dating site uk free Moderator free web chat dating european online dating site 16286 Beiträge
Reg. seit: 21.06.2005
Finde ich persönlich eine gute Idee und würde wohl auch interessantere Quoten hervorbringen. Zudem der von dir angesprochene Punkt.
best europe online dating site

Antwort posten

Um eine Antwort erstellen zu können, musst Du eingeloggt sein.
ask doctor free online live chat ADVERTISEMENT:

best free websites to meet singles 97

Ergebnisticker

Du musst eingeloggt sein, um diese Funktion zu nutzen.
free psychic chat online live no credit card Coverage:
free christian dating in south africa Nur Spiel:
  • Gestern
  • Heute
  • Morgen

chat with online therapists free

indian dating sites in usa März 2017

chat with a psychic online

biggest dating site in usa chat with a physic online free singles chat in usa meet singles in usa free
free online therapy chat for depression best american dating sites 2014 100 percent free asian dating site list of free dating sites in switzerland
free online christian chat rooms no registration online dating site in usa free online chat counselling best free dating sites reviews uk
free dating sites in canada and america free gay dating sites uk free hiv dating sites in south africa online career counselling live chat
single parents dating site.co.uk free 3d social chat game single parents dating uk free free dating sites london ont
dating website template wordpress best free online dating free dating sites uk free free dating sites uk free messaging

indian dating websites uk

indian dating websites free

Du musst eingeloggt sein, um diese Funktion zu nutzen.
free online dating sites perth free dating site wordpress free dating sites kitchener ontario indian free dating site without payment
online dating apps for iphone single online chat kostenlos online dating app for iphone top 100 american dating sites
biggest dating sites australia free dating websites in south africa online dating american male bravo online dating rituals of the american male imdb
free dating sites no email required top 10 best dating sites in europe relationship help chat uk 2014 online dating sites
best free online dating sites in uk good dating sites in india free online dating site in uk app for online dating
famous dating sites in europe free dating sites australia no credit card top 10 european dating sites free dating sites without registration

best online dating for over 50 uk free dating sites alberta canada free dating sites calgary alberta

2014 free online dating site ADVERTISEMENT:
asdf